حمله شدید دو اسطوره منچستریونایتد به پوگبا

حمله شدید دو اسطوره منچستریونایتد به پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند و پل اسکولز دو ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از نمایش ضعیف پل پوگبا در دیدار برابر آتالانتا پرداختند و اذعان کردند که عملکردش اصلا قابل قبول نبوده است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستریونایتد از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه برگامو مهمان آتالانتا بود. آن‎‌ها در این دیدار دو بار عقب افتادند، اما هر دو بار کریستیانو رونالدو تیمش را نجات داد و در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند یک امتیاز ارزشمند از ایتالیا کسب کنند. در این دیدار پوگبا زمانی که تیمش 2-1 عقب بود از زمین بازی خارج شد و در طول مدت حضورش در زمین نتوانست عملکردی در حد پوگبا اول فصل داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، فردیناند به بی تی اسپورت گفت: "فکر می‌کردم که او با آزادی زیاد بازی می‌کند، اما پل نمایش ضعیف و شلخته‌ای داشت. بعضی اوقات باید به شما بگویند که فقط یک الی دو بار توپ را لمس کنید و سپس پاس بدهید. پوگبا بازیکنی نیست که ما بخواهیم در بازی به او میدان بدهیم. 

اسکولز نیز در این باره گفت: "او نیاز دارد تا یک نفر همیشه در طول بازی به او نکات را گوشزد کند، کسی که تجربه زیادی داشته باشد و پوگبا به او احترام بگذارد. پل بازیکن باتجربه‌ای است، اما زمانی که 35 ساله شود، کارهای احمقانه‌اش را ادامه خواهد داد و مردم این را می‌دانند."

4416