ریو فردیناند و کیت در انتظار اولین فرزند مشترکشان

ریو فردیناند و کیت در انتظار اولین فرزند مشترکشان

خبرگزاری فوتبالی - ریو فردیناند و نامزدش کیت اعلام کردند که منتظر تولد اولین فرزند مشترک خود هستند. هر دو تصاویری از خودشان با اعلام این خبر منتشر کردند. این دو سال گذشته در مراسمی در ترکیه نامزدی خود را جشن گرفته بودند.

به گزارش فوتبالی، مدافع اسبق منچستریونایتد بدین ترتیب صاحب چهارمین فرزندش خواهد شد. ریو در سال 2015 همسرش را که چندین سال با سرطان مبارزه کرده بود، از دست داد.ریو فردیناند پس از دوره ای سخت که اعتیاد به الکل روی زندگی شخصی او تاثیر گذاشت، با کیت رایت ستاره تلویزیونی آشنا شد. آنها در سال 2017 با هم آشنا شدند و رابطه عاشقانه شان تا کنون ادامه داشته است.

رابطه کیت با سه فرزند ریو بسیار خوب بود و این زوج زندگی خوبی را در سالهای اخیر داشته اند و حالا به نظر می رسد که این زوج خوشحال صاحب چهارمین فرزندشان خواهند شد که البته این اولین فرزند مشترک آنها خواهد بود و بدین ترتیب این زوج حالا زندگی جدیدی را پیش روی خود خواهند داشت.

ریو فردیناند در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:" به خواست خود رسیدیم. یک فردیناند جدید در راه است. منتظر بودیم تا فرزند جدیدی با هم داشته باشیم تا یک انسان کوچک را وارد این دنیا کنیم."