ادعای جالب اسطوره منچستریونایتد راجع به ارزشش در بازار نقل و انتقالات امروز

ادعای جالب اسطوره منچستریونایتد راجع به ارزشش در بازار نقل و انتقالات امروز

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد مدعی است که اگر در دنیای امروزی، فوتبال بازی می کرد، حداقل 170 میلیون پوند ارزش داشت. 

به گزارش فوتبالی، امروزه بازیکنان حتی درجه 2 و نه خیلی شاخص، با رقم‌های زیادی جابجا می شوند و باشگاه‌ها برای خرید بازیکنان مورد نظر خود، مجبور به پول خرج کردن هستند. حالا از ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد راجع به ارزش احتمالی‌اش در دنیای امروزی سوال پرسیده شد که این بازیکن انگلیسی در جواب گفت که هرباشگاهی برای خریدش باید رکورد نقل و انتقالاتی را می شکست تا بتواند او را به خدمت بگیرد. 

در حقیقت فردیناند فکر می کند 170 میلیون پوند می ارزد و حتی در بازار نقل و انتقالات امروز هم، فقط نیمار و کیلیان امباپه گران‌تر از وی به نظر می رسند.

فردیناند در این باره گفت: "حداقل 100 میلیون پوند باید برای خریدنم خرج می کردند. در آن زمان که بازی می کردم، 30 میلیون پوند ارزش داشتم. البته 100 میلیون پوند کم است. واقعا در بازار امروز، 170 میلیون پوند با حقوق 400 هزار پوند در هفته ارزش داشتم. بله، اگر امروز فوتبال بازی می کردم، چنین ارزشی داشتم."

البته فردیناند در دوران فوتبالش، 2 بار به عنوان گران‌ترین مدافع دنیا لقب گرفت و تقریباً موفق شد تمام جام‌های ممکن را با منچستریونایتد برنده شود.

4416