واکنش ریو فردیناند به شروع جام جهانی 2022 قطر

واکنش ریو فردیناند به شروع جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر از امروز ساعت 19:30 آغاز می شود و بدین ترتیب مهم ترین تورنمنت دنیای فوتبال شروع می شود و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بازی قطر - اکوادور که از ساعت 19:30 امروز برگزار می شود، اولین بازی جام جهانی 2022 قطر است و بدین ترتیب جام جهانی استارت زده می شود. افراد سرشناس مختلف درباره شروع بازی های جام جهانی واکنش نشان داده اند.

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستر یونایتد که از اسطوره های شیاطین سرخ به حساب می آید، به Mail Sports درباره شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر گفت:" امروز یکی از جذاب‌ترین و شاید حساس‌ترین تورنومنت‌های فوتبال آغاز می‌شود. احتمالا آخرین جام جهانی بسیاری از بزرگان فوتبال است پس قطعا می‌تواند جذاب‌تر از همیشه باشد. شاهد مدعی‌های بسیاری نیز در این دوره هستیم. منچستر یونایتد نیز در هر کدام از این مدعی‌ها، نماینده‌ای دارد. امیدوارم در آخر یک یا چند بازیکن از بازیکنان باشگاه، طعم قهرمانی را در قطر بچشند."

در واقع ریو فردیناند آرزو کرده است که چند تا از بازیکنان منچستر یونایتد در جام جهانی قطر به قهرمانی برسند و با توجه به اینکه شیاطین سرخ در برخی از تیم های مدعی نماینده دارند، چنین اتفاقی دور از ذهن نیست.

1471