فردیناند: منچستریونایتد خانه پوگبا است

فردیناند: منچستریونایتد خانه پوگبا است

سایت رسمی فوتبالی - مدافع سابق باشگاه منچستر یونایتد، ریو فردیناند، به این باشگاه درباره فروش پوگبا به بارسلونا هشدار داد.

به گزارش اسکای ایتالیا قهرمان اسپانیا روز دوشنبه به منچستر یونایتد پیشنهاد داده که در ازای ۵۰ میلیون یورو و انتقال یری مینا و آندره گومز، پوگبا را به بارسلونا بفروشد.

یونایتد این پیشنهاد را رد کرده و فردیناند - که بیش از ۴۵۰ بازی برای این تیم انجام داده - به مدیر این باشگاه وودوارد هشدار داده که به جای فروش پوگبا به دنبال خرید بازیکنان جدید باشد.

او توییت کرد: " نباید اجازه این کار را بدهی اد... منچستر یونایتد خانه پوگبا است!! هر چه سریعتر این شایعات را از میان بردارو آلدرویرلد را به این تیم اضافه کن. "

خوزه مورینیو قصد دارد پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر یک مدافع را جذب کند و گفته می‌شود بازیکن تاتنهام، توبی آلدرویرلد، یکی از بازیکنان مورد نظر اوست.

مورینیو پیش از این به مینا نیز علاقه داشت اما گنجاندن این بازیکن در پیشنهاد بارسا برای پوگبا کافی نبود که این تیم را برای جذب او وسوسه کند.

در حالی که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس در روز پنجشنبه بسته می‌شود، تیم‌های اسپانیایی می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و این یعنی ممکن است پوگبا در هفته‌های آینده پیشنهادات دیگری دریافت کند.