پست اینستاگرامی فاتی برای تقدیم کردن گل خود به ستاره آرژانتینی

پست اینستاگرامی فاتی برای تقدیم کردن گل خود به ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته چهارم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 1 بر 0 در خارج از خانه تیم دیناموکیف را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز حساس را به دست بیاورد و همچنان شانس خود را برای صعود از گروه حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی بازیکنی بود که در این بازی تک گل بارسلونا را به ثمر رساند و هر سه امتیاز بازی را برای تیمش به ارمغان آورد. فاتی در نیمه دوم این بازی روی یک حرکت سریع و اشتباه مدافعان دیناموکیف روی دفع ناقص توپ توانست گلزنی کند و بدین ترتیب تک گل حیاتی و سه امتیازی آبی و اناری پوشان را در این بازی به ثمر رساند.

آنسو فاتی پس از گلزنی، یک خوشحالی ویژه به سبک سرخیو آگوئرو انجام داد تا یادی از او کرده باشد چرا که این بازیکن اکنون با بیماری قلبی مواجه شده است و به همین دلیل تحت یک روند درمانی قرار گرفته است و سه ماه دور از میادین خواهد بود.

آنسو فاتی که شماره ده بارسلونا را می پوشد و از او به عنوان "جانشین مسی" یاد می شود، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:"تلاش زیاد و مهم تیم برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا. این برد به شما تقدیم می شود و ما با تو هستیم آگوئرو"

1470