گزارش روز؛ آیا سرخیو آگوئرو برای بارسلونا خرید خوبی است؟

گزارش روز؛ آیا سرخیو آگوئرو برای بارسلونا خرید خوبی است؟

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو آگوئرو رسما به بارسلونا پیوست تا اندکی از انتقادات نسبت به عملکرد مدیریت در فصل نقل و انتقالات کم شود اما حالا یک سوال مهم در ذهن هواداران بارسلونا بوجود می‌آید که آیا این انتقال مفید است؟

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا در گزارشی به خوبی‌ها و بدی‌های این انتقال پرداخته.

خوبی‌ها
بالابردن سطح خط حمله: بارسلونا امسال در خط حمله مشکل داشت و آگوئرو ثابت کرده می‌تواند خط حمله را تقویت کند. اگرچه گریزمان و دمبله پیشرفت داشته‌اند اما هیچ کدام توانایی‌های آگوئرو رو ندارند.

همکاری با مسی: آگوئرو و مسی دوستانی صمیمی هستند و لحظات زیادی کنار هم داشته‌اند. آن‌ها زمانی که کنار هم در تیم ملی بازی کرده‌اند در ۱۸ گل به طور مشترک سهیم بوده‌اند. ۹ گل مسی با پاس آگوئرو و ۹ آگل آگوئرو با پاس مسی.

تجربه در لالیگا: آگوئرو سابقه بازی در اتلتیکو را دارد و فوتبال اسپانیا را می‌شناسد. ۷۳ گل در ۱۷۵ بازی نشان می‌دهد او با لالیگا بیگانه نیست.

حضور مثبت در رختکن: آگوئرو در رختکن همیشه بازیکن محبوبی نشان داده که می‌تواند جو تیم را بهبود بخشد.

یک شماره ۹ عالی برای بارسلونا: او یکی از بازیکنان با خصلت شماره ۹ است. ریزنقش، متمرکز روی حمل توپ و کیفیتی عالی در تمام کنندگی.

تجربه: کومان امسال از عدم تجربه بازیکنانش ضربه خورد اما حالا این مسئله با حضور آگوئرو رفع خواهد شد.

بدی ها
مصدومیت: یکی از نقاط ضعف آگوئرو در فصل گذشته مصدومیت بود که باعث شد ۱۷ بازی را از دست بدهد.

سن: هفته آینده تولد ۳۳ سالگی آگوئرو است و با توجه به اینکه می‌توان گفت او دوران اوجش را پشت سر گذاشته، بارسا باید حضور او در زمین را مدیریت کند.

چنددستگی: بارسلونا باید مراقب عدم تکرار اشتباهات گذشته باشد. رابطه صمیمانه مسی با آگوئرو شاید باعث ایجاد چند دستگی شود. چیزی که پیشتر با حضور سوارز و رابطه صمیمی با مسی رخ داده بود.

شرایط فعلی: او با مصدممیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده و سن کمی ندارد. آیا او اصلا در حالت فعلی شرایط خوبی از لحاظ فنی دارد

نقش در تیم: آگوئرو تجربه و کیفیت خوبی دارد اما باید حضور روی نیمکت را تحمل کند. شاید او از ابتدا نتواند به ترکیب اصلی برسد.

1101