عکس؛ مهاجم بارسلونا و تراشیدن موهای سرش در لایو اینستاگرامی!

عکس؛ مهاجم بارسلونا و تراشیدن موهای سرش در لایو اینستاگرامی!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی بارسلونا که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر و با اتمام قراردادش در منچسترسیتی راهی بارسلونا شده است، به تازگی در لایو اینستاگرامی خود دست به حرکت عجیب و بامزه ای زده است.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو که در حال حاضر مصدوم است و نمی تواند برای بارسلونا به میدان برود، در لایو اینستاگرامی خود، مو های سرش را از ته تراشید. البته او این کار را خودش انجام نداد بلکه یک نفر که به نظر می رسید آرایشگر اوست و رابطه ای دوستانه با او دارد، انجام داد و سرخیو آگوئرو در همان حین در حال گرفتن لایو اینستاگرامی و صحبت با مخاطبانش بود و البته تصویری پس از تراشیده شدن مو هایش را هم نشان داد.

بسیاری معتقدند که خوان لاپورتا برای نگه داشتن لیونل مسی در بارسلونا به سراغ خرید سرخیو آگوئرو رفت و او را به بارسلونا آورد چرا که مسی و آگوئرو دو دوست صمیمی هستند و آن ها در تیم ملی آرژانتین هم رفاقتی نزدیک با هم دارند.

اما در نهایت لیونل مسی تصمیم خود را برای جدایی گرفت و آمدن آگوئرو به بارسلونا هم نتوانست او را نگه دارد و بدین ترتیب آگوئرو اکنون در بارسلونا تنهاست و باید دید که پس از بازگشت از مصدومیت چه عملکردی خواهد داشت.

1470