مجروح شدن یک مربی در فوتبال آرژانتین در حین بازی به ضرب گلوله

مجروح شدن یک مربی در فوتبال آرژانتین در حین بازی به ضرب گلوله

پایگاه خبری فوتبالی - در لحظه ای عجیب و ترسناک یک مربی در فوتبال آرژانتین با شلیک گلوله به شانه اش در حین مبارزه با اسلحه در حین بازی مجروح شد.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مائوریسیو رومرو مربی آرژانتینی به ضرب گلوله مجروح می شود در حالی که بازیکنان دو تیم دوان دوان از زمین خارج می شوند.

مربی آرژانتینی در این صحنه در ابتدا مورد درمان قرار گرفت و کمی بعد به بیمارستان قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که شرایط خوبی دارد و خطری حس نمی کند.

این اتفاق در حین بازی تیم هورلاکان لاس هراس و فرو کاریل در لیگ دسته سه آرژانتین در منطقه مندوزا رخ داد. شاهدان می گویند که تیراندازی در خارج از استادیوم آغاز شده اما به درون استادیوم کشیده شده است و بعد از آن هواداران افراطی تیم میزبان مجبور شده اند که وارد زمین شوند. در حقیقت تماشاگران برای این که مورد اصابت گلوله قرار نگیرند، فرار کردند و وارد چمن شدند!

در تصاویری که منتشر شده، رومرو سرمربی تیم مهمان که ژاکت زرد رنگ به تن دارد، با اصابت گلوله به شانه چپش دچار مصدومیت می شود و در نهایت تحت درمان قرار می گیرد. در حال حاضر هیچ گزارشی منتشر نشده است که آیا عوامل تیراندازی بازداشت شده اند یا نه.

4125