مارادونا فقط دو ماه در لیگ آرژانتین دوام آورد

مارادونا فقط دو ماه در لیگ آرژانتین دوام آورد

سایت رسمی فوتبالی - دیگو مارادونا مربی آرژانتینی دو هفته پیش گفته بود که اگر مدیر تیم خیمناسیا در لیگ آرژانتین از او بخواهد که برود، از تیم می رود. 

به گزارش فوتبالی، حالا گابریل پلگرینو مدیر فعلی باشگاه خیمناسیا تائید کرده است که مارادونا از این تیم جدا شده و هفته آینده هدایت تیمش را در بازی مقابل بوسکه به عهده نخواهد داشت. 

حالا همان طور که مارادونا خواسته بود، مدیر خمیناسیا از او خواست که جدا شود و بدین ترتیب ال دیگو از تیم آرژانتینی جدا شد. هر چند که خیلی ها تلاش کردند تا مدیر خیمناسیا را در مورد برکناری مارادونا منصرف کنند این اتفاق رخ نداد و در نهایت اسطوره فوتبال آرژانتین از این تیم جدا شد.

مارادونا در هشت بازی که هدایت تیم خیمناسیا را به عهده داشت، پنج برد و سه شکست کسب کرد و کارش را با پانزده امتیاز از هشت بازی به پایان برد. تیم او در این بازیها سیزده گل زد و ده گل دریافت کرد.  این در حالیست که قبل از مارادونا، تیم خیمناسیا از پنج بازی فقط یک امتیاز گرفته بود و دو گل زده بود. روند صعودی این تیم با حضور مارادونا مشهود بود و به نظر می رسید که اسطوره فوتبال آرژانتین پس از سالها ناکامی در عرصه مربیگری قرار است که احیا شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.