پیشنهاد مربیگری در لیگ آرژانتین برای یکی از اعضای بایرن‌مونیخ

پیشنهاد مربیگری در لیگ آرژانتین برای یکی از اعضای بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین دمیکلیس چند ماه پس از حضورش به عنوان سرمربی تیم دوم بایرن مونیخ، یک پیشنهاد مربیگری از زادگاهش آرژانتین دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارتین دمیکلیس در ابتدا به همراه دنی شوارتز، تیم دوم بایرن مونیخ را در لیگ دسته‌ی چهارم فوتبال آلمان هدایت می کردند که بعد از تغییر سمت شوارتز، مارتین دمیکلیس به عنوان تنها سرمربی این تیم منصوب شد.

مارتین دمیکلیس که در حال حاضر با بایرن مونیخ دو یا بایرن مونیخ بی بعد از گذشت بیست و سه هفته از رقابت ها در رتبه‌ی دوم جدول رده بندی لیگ دسته چهار فوتبال آلمان قرار دارد، پیشنهادی از باشگاه اتلتیکو تالرس کشورش آرژانتین دریافت کرده است.

تالرس تیمی از استان زادگاه مارتین دمیکلیس است و در حال حاضر در رده‌ی سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آرژانتین قرار دارد.

بایرن مونیخ در فصول گذشته نیز یکی از سرمربیان تیم دوم خود را از دست داد. سباستین هوینس که توانست تیم رزرو باشگاه را به مقام قهرمانی رقابت های بوندسلیگای سه برساند، از باواریایی ها جدا شد و به تیم دیگری از بوندسلیگا پیوست. تیم بایرن مونیخ بی نیز فصل بعد به دسته‌ی چهارم فوتبال آلمان سقوط کرد.

در حال حاضر هدف سران باشگاه بایرن مونیخ بازگرداندن تیم رزرو به رقابت های بوندسلیگای سه است و مارتین دمیکلیس به عنوان عضوی از کادر فنی این تیم، از شانس خوبی برای انجام این کار برخوردار است.

9404