لیگ آرژانتین، هدف جدید مدیران رئال مادرید

لیگ آرژانتین، هدف جدید مدیران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در چند فصل اخیر توجه ویژه‌ای به ستاره‌های لیگ برزیل داشته و حالا استعدادیابان این باشگاه قصد دارند به سراغ فوتبال آرژانتین بروند و بازیکنان مستعد لیگ آرژانتین را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور، رودریگو و اندریک، بازیکنانی هستند که رئال مادرید در چند فصل اخیر از لیگ سری آ برزیل به خدمت گرفته است. ستاره‌هایی که در تیم‌های برزیلی پرورش یافتند و توسط استعدادیابان باشگاه رئال مادرید کشف شدند و در نهایت، با باشگاه اسپانیایی قرارداد امضا کردند.

فلورنتینو پرز پس از شکست در امضای قرارداد با نیمار، به دنبال انتقام از بارسلونا بود و توانست با شکست دادن رقیب سنتی خود در جنگ نقل و انتقالاتی برای جذب ستاره‌هایی مثل وینیسیوس و رودریگو، تا حدی ماجرای از دست دادن نیمار را جبران کند.

حالا این بازیکنان برزیلی تبدیل به ستاره‌های بی‌بدیل تیم شده‌اند. وینیسیوس و رودریگو در کنار هم زوج خط حمله رئال مادرید را تشکیل می‌دهند و عملکرد خوبی هم از خود به جای گذاشته‌اند. فصل آینده اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی هم به جمع مهاجمین برزیلی رئال اضافه می‌شود.

به نقل از سرخیو پیکون، خبرنگار اسپانیایی رسانه رلوو، جانی کالافات، مدیر بخش استعدادیابی رئال مادرید که در چند فصل اخیر توجه ویژه‌ای به لیگ برزیل داشت، حالا تصمیم دارد به سراغ لیگ حرفه‌ای آرژانتین برود. آن‌ها فرانکو ماستانتوئونو، ستاره جوان ریورپلاته را به عنوان نخستین هدف خود از لیگ آرژانتین زیر نظر دارند.

این پدیده جوان بند آزادسازی 50 میلیون یورویی در قراردادش دارد؛ اما مدیران باشگاه تلاش می‌کنند با مذاکره قیمت درخواستی باشگاه آرژانتینی را کاهش دهند.

1428