محرومیت مادام‌العمر بازیکن آرژانتینی پس از لگد وحشیانه به سر بازیکن حریف

محرومیت مادام‌العمر بازیکن آرژانتینی پس از لگد وحشیانه به سر بازیکن حریف

پایگاه خری فوتبالی - یک فوتبالیست در آرژانتین پس از لگد زدن به سر بازیکنی که روی زمین افتاده بود، جنجال بزرگی ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، فرانسیسکو سروتی از تیم دپورتیوو آنگوستورا برای اسکن مغزی راهی بیمارستان شد چرا که در حالی که روی زمین افتاده بود مورد حمله انزو آلوارز بازیکن تیم لاس پیدریتاس قرار گرفت که با لگد به سر او ضربه زد. 

آلوارز که توسط داور با کارت زرد دوم مواجه و از زمین اخراج شده بود، خشم خود را با لگد زدن به سر بازیکن حریف که روی زمین افتاده بود، خالی کرد. بدین ترتیب این بازیکن که در لیگ آماتور آرژانتین در شهر ویا لا آنگوستورا بازی می کرد، به صورت مادام العمر از فوتبال کنار گذاشته خواهد شد.  این اتفاق باعث شد تا بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند و در حالی که دپورتیوو با نتیجه یک بر صفر پیش بود، بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و بازی نیمه تمام ماند. هنوز تنبیه آلوارز اعلام نشده است اما به احتمال فراوان به صورت مادام العمر از فوتبال محروم خواهد شد. 

یکی از نزدیکان سروتی بازیکنی که مورد حمله قرار گرفته، گفت:" او مورد اسکن مغزی قرار گرفت و در ابتدا به نظر می رسد که مصدومیت جدی وجود ندارد هر چند که باید اواخر این هفته تست های جدیدی بدهد."

مدیر لیگ "کوتریهیو" که لیگ فوتبال آماتوری با حضور این دو تیم است اعلام کرد که تمامی مسابقات این هفته به خاطر این اتفاق لغو شده است.  هدف آنها از این کار ایجاد آگاهی بیشتر در مورد اتفاقی است که رخ داده تا جلوی تکرار چنین مسئله ای در مسابقات فوتبال گرفته شود. 

4125