دفاع سولشر از پوگبا در مقابل رسانه‌ها

دفاع سولشر از پوگبا در مقابل رسانه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد به حمایت از پل پوگبا هافبک فرانسوی تیمش پرداخت و اذعان کرد که دیگر تحمل شنیدن دروغ‌های بیشتر را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در روز یک شنبه شیاطین سرخ یکی از بدترین روزهای خود را در الدترافورد سپری کرد و با نتیجه 0-5 مغلوب لیورپول شد. در این دیدار پل پوگبا نیز به خاطر تکل خشن از زمین بازی اخراج شد و حالا او سه دیدار آینده منچستریونایتد را از دست خواهد داد. بعد از آن بازی، اخباری مبنی بر مشاجره و جدال بین سولشر و پوگبا به گوش می‌رسید، اما سولشر تمامی این اخبار را کذب محض دانست. 

به نقل از سایت گل، شاگردان سولشر در بازی آینده خود به مصاف تاتنهام خواهد رفت و سولشر در کنفرانس خبری گفت: "شکست مقابل لیورپول روی همه بازیکنان و افراد تاثیر گذاشت. من هفته گذشته راجع به آن صحبت کردم. چیزی برای گفتن ندارم، عملکردمان خوب نبود و شما باید خود را برای شنیدن انتقادات آماده کنید. اما دروغ‌هایی پخش شد که ما انتظارش را نداشتیم و نمی‌توانیم چنین چیزی را قبول کنیم. پوگبا نیز از شنیدن این اخبار کذب ناراحت شده است. تمامی نظرات و گزارشات از نظر من مشکلی ندارند، اما نباید در خصوص بازیکنان و من، شایعه درست کنید."

4416