نظر جالب پل پوگبا درباره منچستریونایتد این فصل

نظر جالب پل پوگبا درباره منچستریونایتد این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدعی است این تیم نسبت به فصول گذشته بسیار بهتر شده و در واقع بهترین تیم چند فصل اخیر شیاطین سرخ است. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، صحبت‌های زیادی درخصوص خروج پل پوگبا از منچستریونایتد به گوش می‌رسید. تنها یک فصل از قرارداد این هافبک بیست و هشت ساله باقی مانده و فعلا هم خبری از تمدید قرارداد نیست. با این وجود پوگبا می‌خواهد در این فصل به همراه اوله گونار سولشر فاتح جام‌ها شود. 

به نقل از سایت گل، منچستریونایتد تابستان جذابی را پشت سر گذاشت. آن‌ها پس از یورو 2020 موفق به خریدن جیدون سانچو از دورتموند و رافائل واران از رئال مادرید شدند و روز جمعه نیز توانستند کریستیانو رونالدو را به الدترافورد بازگردانند. 

پوگبا در گفت و گویی با tv2 گفت: "منچستریونایتد همیشه تیم‌های قوی داشته است، اما این قدرتمندترین تیم، از زمان پیوستنم به منچستریونایتد بوده است. فتح جام‌ها و عناوین تو دی ان ای باشگاه است. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم. می‌دانیم که کار سختی داریم، اما تمام تلاش خود را برای بردن جام انجام می‌دهیم."

"ترک منچستریونایتد؟ من از حضور در این باشگاه خیلی خوشحالم و از فوتبال لذت می‌برم."

4416