تمام 4 پیروزی اخیر رئال مادرید مقابل بارسلونا در یک قاب

تمام 4 پیروزی اخیر رئال مادرید مقابل بارسلونا در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در هفته دهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا را با نتیجه 2 بر 1 در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در دیدار حساس به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این چهارمین بار پیاپی بود که رئال مادرید، بارسلونا را در ال کلاسیکو ها شکست می دهد و بدین ترتیب بارسلونا یکی از بدترین روند های تاریخ خود را در ال کلاسیکو ها ثبت کرد چرا که از سال 1965 چنین اتفاقی بی سابقه بوده است.

بارسلونا این ال کلاسیکو را با نتیجه دو بر یک باخت. آبی و اناری ها سه ال کلاسیکوی قبلی را با نتایج 1-2، 1-3 و 0-2 واگذار کرده اند و بدین ترتیب آمار ضعیفی برای آن ها ثبت شده است. همچنین بارسلونا در 5 ال کلاسیکوی اخیر موفق به شکست دادن رئال مادرید نشده است.

این آمار همچنین عمق فاجعه رونالد کومان در بارسلونا را نشان می دهد چرا که او اکنون تبدیل به دومین سرمربی تاریخ شده است که هر سه ال کلاسیکوی ابتدایی خود را شکست می خورد.

صفحه رسمی رئال مادرید در شبکه اجتماعی توئیتر این تصویر را که در آن گل های رئال مادرید در 4 ال کلاسیکوی اخیر را می بینیم، منتشر کرده است و بدین ترتیب پیروزی های پیاپی خود را به رخ کشیده است.

1470