منچسترسیتی قیمت استرلینگ برای بارسلونا را مشخص کرد

منچسترسیتی قیمت استرلینگ برای بارسلونا را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی برای فروش رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی خود که مورد توجه بارسلونا است، 80 میلیون یورو طلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، وینگر 26 ساله در این فصل برای دقایق بیشتر جنگیده است چرا که حضور جک گریلیش باعث شده تا نقش بسیار کمرنگ تری در منچسترسیتی داشته باشد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در این فصل از استرلینگ در پست مهاجم نوک استفاده کرده در حالی که این بازیکن ترجیح می دهد که در پست وینگر بازی کند. رحیم در این فصل در یازده بازی خود فقط یک گل زده وی ک پاس گل داده است.

استرلینگ تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد اما به ترک اتحاد فکر می کند و آرسنال، نیوکاسل و بارسلونا شرایط خریدنش را دنبال می کنند. مارکا حالا گزارش داده است که سیتی برای فروش استرلینگ مبلغ 80 میلیون یورو طلب کرده است.

بارسلونا به دنبال تقویت تیمش در فاز هجومی در زمستان آینده است که استرلینگ یکی از گزینه های آنهاست اما بعید است که بارسا با توجه به مشکلات مالی خود توان پرداخت 80 میلیون یورو را برای جذب این بازیکن داشته باشد. رحیم در سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی ملحق شد که اخیرا از ترک تیم گواردیولا استقبال کرده است و گفته است که قصد جدایی دارد.

4125