سفر یکی از مدیران بارسلونا به انگلیس برای خرید مهاجم منچسترسیتی

سفر یکی از مدیران بارسلونا به انگلیس برای خرید مهاجم منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - اسپورت کاتالونیا در شماره روز شنبه خود گزارش داده است که ماتئو آلمانی مدیر فوتبال بارسلونا در این تابستان به منچستر سفر کرده تا انتقال رحیم استرلنیگ مهاجم منچسترسیتی را نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی در مورد جدایی مهاجم انگلیسی از منچسترسیتی در تابستان گذشته وجود داشت و بارسا می خواست او را به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و رحیم در تیم گواردیولا ماند.

وینگر ملی پوش انگلیسی البته همچنان به جدایی از سیتی فکر می کند و می تواند گزینه جذابی در زمستان آینده باشد چرا که بارسا به خصوص به خاطر مشکلات مالی قوای هجومی اش ضعیف تر هم شده است.  البته سیتی فقط در صورتی اجازه جدایی استرلینگ را می دهد که پیشنهاد مالی خوبی به آنها برسد. خرید گریلیش جا را برای استرلینگ به شدت تنگ کرده است چرا که سیتی مهاجمان دیگری نظیر فران تورس، دی بروینه، گابریل ژسوس و فودن را هم در اختیار دارد و جایی برای مهاجم مورد نظر باقی نمی ماند.

قطعا خرید استرلینگ می تواند برای بارسا امیدبخش باشد چرا که این تیم در حال حاضر بریتویت و آگوئرو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و دست کومان در فاز هجومی به شدت بسته است و هواداران نیز از شرایط تیمشان اصلا راضی نیستند.

4125