مالکان عربستانی نیوکاسل در زمستان به سراغ مدافع بارسلونا می‌روند؟

مالکان عربستانی نیوکاسل در زمستان به سراغ مدافع بارسلونا می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل یونایتد به تازگی به مالکانی از عربستان سعودی فروخته شده است و ولیعهد عربستان سعودی به همراه کارگزاران خود سرمایه عظیمی را وارد این باشگاه انگلیسی کرده است و همین مسئله موجب می شود تا نیوکاسل یونایتد در پنجره های نقل و انتقالاتی به دنبال خرید بازیکن های مطرح باشد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که بخش اصلی فعالیت نقل و انتقالاتی نیوکاسل یونایتد در تابستان آینده باشد و مالکان عربستانی در ژانویه پیش رو که پنجره نقل و انتقالات زمستانی است تنها خرید هایی جزئی داشته باشند و بدین ترتیب تیم خود را با بازیکنان مطرحی که در دسترس هستند تقویت کنند.

بارسلونا به دنبال فروش کلمنت لنگله است و این بازیکن ممکن است در ژانویه از بارسلونا جدا شود. به گفته روزنامه اسپورت، کلمنت لنگله تبدیل به یک گزینه برای نیوکاسل یونایتد شده است و این باشگاه می خواهد او را در زمستان به خدمت بگیرد. در واقع باشگاه نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی خود یک مدافع چپ پا می خواهد چرا که در فوتبال گفته می شود که ترکیب مدافعان یک تیم بهتر است از بازیکنانی چپ پا و راست پا باشد تا پوشش بهتری صورت بگیرد. لنگله هم یک مدافع چپ پا است که می تواند به نیوکاسل اضافه شود و به خط دفاعی این تیم کمک کند.

1470