لیست فروش بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

لیست فروش بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از سه ماه دیگر ماه ژانویه فرا می رسد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال اروپا باز می شود و بدین ترتیب تیم های مختلف می توانند آن بازیکنانی را که برای زمستان مد نظر قرار داده اند به خدمت بگیرند و آن بازیکنانی را هم که نمی خواهند، به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر ار لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارد و همین قضیه روی وضعیت آبی و اناری ها از لحاظ ورزشی هم تاثیر گذاشته است و نتایج این تیم در این فصل بسیار ضعیف بوده اند به طوری که آبی و اناری پوشان در آستانه حذف از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و از طرفی در لالیگا هم وضعیت آن ها فاجعه بار است.

اما به نظر می رسد که خوان لاپورتا برای زمستان دو بازیکن را در لیست فروش بارسلونا قرار داده است. دو بازیکنی که عملکرد آن ها در بارسلونا چندان چنگی به دل نمی زند و از طرفی حضور آن ها در باشگاه با توجه به وضع مالی بارسلونا، توجیه اقتصادی ندارد. یکی از این بازیکنان ساموئل اومتیتی و دیگری کلمنت لنگله هستند.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا دو مدافع خود یعنی لنگله و اومتیتی را در لیست فروش خود قرار داده است و لاپورتا می خواهد این دو بازیکن را در ژانویه روانه تیم دیگری کند.

1470