سرمربی بارسلونا قصد دارد لنگله را به فروش برساند

سرمربی بارسلونا قصد دارد لنگله را به فروش برساند

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز مدافع فرانسوی تیمش، کلمون لنگله، را نمی‌خواهد و این بازیکن احتمالا در بارسلونا به سرنوشت هم‌وطن خود، ساموئل اومتیتی، دچار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، شاید این آخرین فصل کلمون لنگله در بارسلونا باشد. او در سال 2018 با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از سویا به جمع کاتالان‌ها پیوست، اما اکنون برای رساندن خود به ترکیب اصلی آبی‌اناری‌ها با مشکل روبرو است. نمایش‌های نه‌چندان مطمئن او در چند فصل گذشته، او را به چهره‌ای حاشیه‌ای در باشگاه تبدیل کرده‌است.

به نقل از اسپورت، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا تصمیم به فروش لنگلت در این تابستان گرفته‌است. ژاوی از زمانی که هدایت این باشگاه را برعهده گرفت، از لنگله استفاده چندانی نکرده‌است. این بازیکن 26 ساله در تمام رقابت‌های این فصل، تنها در 8 بازی برای بارسلونا به میدان رفته‌است.

گابریل ماگالاش، مدافع میانی آرسنال از جمله مدافعانی است که در چند وقت اخیر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. اما این بازیکن برزیلی اکنون فاش کرده است که در آرسنال خوشحال است و مشتاق است در سال های آینده به تیم میکل آرتتا کمک کند.

با حضور پیکه، آرائوخو، گارسیا و همچنین علاقه ژاوی به جذب یک مدافع میانی جدید، به‌نظر می‌رسد که کار دو مدافع میانی فرانسوی در بارسلونا به اتمام رسیده‌باشد و پس از اومتیتی، که جدایی اش از این باشگاه از مدت‌ها قبل آشکار بود، لنگله نیز دیگر در تفکرات ژاوی برای فصل آینده جایی نخواهد داشت.

 

9719