بارسلونا به دنبال مشخص کردن وضعیت آینده دو مدافع خود

بارسلونا به دنبال مشخص کردن وضعیت آینده دو مدافع خود

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری اروپایی به ویژه نشریات منطقه کاتالونیای اسپانیا، مقامات و مدیران آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال پیدا کردن یک راه‌حل برای مشکل مربوط به دو تن از بازیکنان کمتر استفاده شده در ترکیب تیم خود می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت چاپ کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا به دنبال مشخص کردن آینده دو مدافع تیم خود یعنی ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگلت می‌باشد.

شرایط این دو بازیکن در تیم کاتالانی با هم بسیار متفاوت است. اولی مدت‌ها است که بازی نکرده است و دومی دقایق کمی را برای حضور در ترکیب تیم و بازی برای کاتالان‌ها به دست آورده است.

ساموئل اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه قرارداد خود را تا سال 2026 میلادی با مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا تمدید کرد ولی دستمزد دريافتی میلیونی خود را به شدت کاهش داد. بر این اساس که این بازیکن امسال فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیم ژاوی هرناندز پیدا نکرد اما مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا به دنبال فروش این مدافع ملی‌پوش فرانسوی است. ساموئل اومتیتی پیشنهادهای از باشگاه‌های حاضر در لیگ لوشامپیونه فرانسه نیز دارد هر چند که هیچ کدام چندان جدی به نظر نمی‌رسند.

کلمنت لنگلت اما شرایط متفاوتی دارد. دستمزد این بازیکن فرانسوی بالا است و همین موضوع باعث شده که پیشنهادی برای به خدمت گرفتن و خرید این مدافع کاتالان‌ها از طرف سایر باشگاه‌های اروپایی وجود نداشته باشد. مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا حتی با انتقال قرضی این مدافع فرانسوی نیز موافقت خواهد کرد ولی اولویت مقامات باشگاه کاتالانی، فروش قطعی و دائمی کلمنت لنگلت و کسب پول و درآمد از انجام این معامله می‌باشد.

9404