نیوکاسل در پی جذب مدافع دانمارکی بارسلونا

نیوکاسل در پی جذب مدافع دانمارکی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل قصد دارد در تابستان امسال برای جذب آندریاس کریستنسن، ستاره دانمارکی خط دفاع بارسلونا اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل پس از فصل ناموفقی که پشت سر گذاشت، حالا تصمیم دارد در تابستان امسال تیمش را تقویت کند و دوباره در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. آن‌ها با این‌که در فصل 2022/23 فراتر از انتظار ظاهر شدند و توانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، اما در این فصل موفقیت خاصی به دست نیاوردند و در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

حالا مدیران نیوکاسل تصمیم دارند در بازار نقل و انتقالات تابستانی تا حد امکان تیم خود را تقویت کنند. آن‌ها نگاه ویژه‌ای به بازیکنان نیمکت‌نشین بارسلونا دارند. چند روز پیش اخباری مبنی بر علاقه آن‌ها به خرید فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا منتشر شد. تورس در حال حاضر جایی در ترکیب اصلی بارسلونا ندارد و در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین است. سران باشگاه نیوکاسل تصمیم دارند برای خرید او پیشنهادی 15 میلیون یورویی ارائه کنند.

اما تورس تنها هدف آن‌ها از بارسلونا نیست. آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی کاتالان‌ها، دیگر گزینه‌ کلاغ‌ها برای تقویت تیمشان در تابستان پیش رو است. به نقل از نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، مدیران نیوکاسل علاوه بر فران تورس، تمایل به جذب کریستنسن هم دارند.

با وجود رونالد آرائوخو، ژول کنده و پائو کوبارسی، شاید نیاز مبرمی به حضور آندریاس کریستنسن وجود نداشته باشد و اگر نیوکاسل پیشنهاد خوبی بدهد، مدیران بارسلونا با آن موافقت خواهند کرد. هرچند که این موضوع به نظر هانسی فلیک نیز بستگی دارد.

1428