حمایت توماس توخل از هافبک ایتالیایی برای جایزه توپ طلا

حمایت توماس توخل از هافبک ایتالیایی برای جایزه توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی معتقد است که جورجینیو هافبک ایتالیایی، شایسته کسب جایزه توپ طلا می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، سال گذشته برای جورجینیو بسیار درخشان بود. او در ابتدا موفق شد همراه با چلسی قهرمان جام حذفی و سپس با شکست منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. این پایان کار برای این هافبک طراح نبود و او در ایتالیا نیز موفق شد به قهرمانی یورو 2020 برسد تا فصل بسیار رویایی را سپری کرده باشد. قهرمانی‌های جورجینیو باعث شد تا او به عنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شود و حالا اسمش در بین 30 نامزد نهایی توپ طلا قرار دارد. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، توخل سرمربی سابق بروسیا دورتموند و پاریسن ژرمن در این باره گفت: "جورجینو لایق فتح جایزه توپ طلاست. او بازیکن بسیار باهوشی است و داشتن چنین بازیکنی برای هر مربی نعمت بزرگی است. او دید بسیار خوبی از فوتبال دارد. البته از نظر من، جوایز فردی اعتبار زیادی ندارند و نمی‌توان چند بازیکن از پست‌های مختلف را مورد بررسی و مقایسه قرار داد. دوست دارم که یکی از بازیکنانم برنده این جایزه شوند، زیرا می‌دانم که چه تاثیر مثبتی روی تیم خواهد گذاشت. جورجینیو یک بازیکن خوب و انسان فوق العاده‌ای است."

4416