جورجینیو: هازارد می تواند بهترین بازیکن جهان شود

جورجینیو: هازارد می تواند بهترین بازیکن جهان شود

سایت رسمی فوتبالی - هافبک تازه وارد باشگاه چلسی، جورجینیو، معتقد است که ادن هازارد پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را دارد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم بلژیکی این فصل عملکرد درخشانی برای چلسی داشته و توانسته در پست مورد نظر ساری بدرخشد. این بازیکن 27 ساله از مهاجمان این تیم، موراتا و ژیرو، عملکرد بهتری داشته و تا به این جای فصل 12 گل و 9 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده است. قرارداد هازارد در تابستان 2020 به پایان می رسد و او هنوز تصمیمی درباره تمدید قرارداد یا انتقال به رئال مادرید نگرفته است. جورجینیو باور دارد که چلسی بهترین تیم برای هازارد است و تاکید کرد که او نیازی به ترک چلسی برای رسیدن به بلند پروازی های خود ندارد. این بازیکن ایتالیایی در گفتگو با اسکای اسپرت گفت: " با پتانسیلی که هازارد دارد، اگر بخواهد، می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. او در پست جدید می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند. "

جورجینیو تابستان امسال و پس از حضور مائوریتزیو ساری، سرمربی سابقش در ناپولی، در چلسی، با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو به این تیم پیوست. منچسترسیتی نیز یکی از علاقمندان این بازیکن بود. اما او از انتخاب چلسی خوشحال و راضی تر است. 

1070