ساری: بازیکنان چلسی باید سبک بازی ما را بفهمند تا به جورجینیو کمک کنند

ساری: بازیکنان چلسی باید سبک بازی ما را بفهمند تا به جورجینیو کمک کنند

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری معتقد است که بازیکنان چلسی باید سبک بازی را درک کنند تا بتوانند به تاثیرگذاری بیشتر جورجینیو در این تیم کمک کنند. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق ناپولی پس از پیوستن به چلسی جورجینیو را نیز با خود به استمفوردبریج آورد تا سبک بازی ساری بال خود را در لندن پایه گذاری کند اما سایر اعضای تیم هنوز به خوبی با نحوه پاس دهی مداوم در بازی که سبک مورد علاقه ساری است، تطبیق پیدا نکرده اند. ساری در این باره گفت: " جورجینیو شخصیت بسیار قوی ای دارد. باور دارم که او مشکلی با بازی تحت فشار ندارد. در بازی آخر برابر تاتنهام بسیار خوب بازی کرد و در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود. برای او اتمام بازی در این روش بسیار مهم است. فکر می کنم او می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. اما تمام تیم باید سبک بازی ما را درک کنند. "

ساری در پاسخ به انتقادات مبنی بر مشکل داشتن او و جورجینیو در لیگ برتر گفت: " ناپولی باشگاه کوچکی نیست. فشارها در آنجا بسیار بیشتر از اینجاست. هر بازی بسیار سخت است و از نظر روحی و ذهنی گران تمام می شود. در این مقطع از فصل معمولا بیشتر از نظر ذهنی خسته هستند. در انگلیس هر فصل واقعا بسیار سخت است. هدف باشگاه من بازگشت به رقابت های لیگ قهرمانان است. در این صورت من نیز بسیار خوشحال خواهم شد. "

1070