بازگشت زلاتان و ژیرو نزدیک است/ توپخانه‌ میلانی‌ها آماده‌ آتش!

بازگشت زلاتان و ژیرو نزدیک است/ توپخانه‌ میلانی‌ها آماده‌ آتش!

پایگاه خبری فوتبالی - زمان بازگشت دو مهاجم با سابقه‌ی میلانی ها از مصدومیت هایشان نزدیک شده و همین موضوع، باعث افزایش امیدواری هواداران روسونری گشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، در غیاب اولیویه ژیرو، آنته ربیچ با گل ها و پاس گل هایی که به ثبت رساند، به خوبی در نقش بازیکن شماره 9 ظاهر شد. ربیچ همچنین سرعت را به خط حمله میلان اضافه کرد.

در رابطه با زلاتان ابراهیموویچ، با توجه به این که استفانو پیولی پس از پیروزی برابر آتالانتا، سه روز کامل به بازیکنانش استراحت داده بود اما این مهاجم سوئدی ترجیح داد همچنان در میلانلو (کمپ تمرینی اختصاصی میلان) حاضر شود و ریکاوری و تلاش برای کسب آمادگیش را ادامه بدهد.

وضعیت ابراهیموویچ به صورت روزانه بررسی می شود و او احساس بسیار خوبی دارد و هدف، رسیدن به بازی برابر هلاس ورونا یا حداقل قرار گرفتن در بین بازیکنان دعوت شده است؛ چرا که میلان دیدار بسیار مهمی برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دارد که می تواند حکم مرگ یا زندگی برای روسونری داشته باشد.

در سوی دیگر، ژیرو به احتمال فراوان برابر هلاس ورونا کاملا در دسترس خواهد بود و پیولی قصد دارد تا با ابزاری که در اختیار دارد، به هفتمین پیروزی از هشت بازی نخست سری آ دست پیدا کند تا همچنان فشار بر روی ناپولی، تیم صدرنشین سری آ حفظ شود.

9404