میلان 2-2 هلاس ورونا؛ فرار روسونری‌ها از شکست در شب عجیب زلاتان

میلان 2-2 هلاس ورونا؛ فرار روسونری‌ها از شکست در شب عجیب زلاتان

خبرگزاری فوتبالی - در هفته هفتم سری آ، میلان به مصاف هلاس ورونا رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. این بازی در ورزشگاه خانگی میلان، سن سیرو، برگزار می‌شد. میلان پس از شکست سختی که در لیگ اروپا خورد، این بار در سری آ هم بازی سختی داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه نداد. به نظر می‌رسد که روز های سخت پیولی آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، میلان که هنوز در این فصل از رقابت‌های سری آ شکست نخورده است، مقابل هلاس ورونا به سختی توانست از یک شکست خانگی فرار کند. ورونا خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفت و میلان را غافلگیر کرد. آن‌ها در 20 دقیقه اول بازی دو بار دروازه روسونری‌ها را باز کردند. گل اول هلاس ورونا در دقیقه 6 توسط آنتونین باراک به ثمر رسید و گل دوم هم یک گل بخودی بود که توسط دیوید کالابریا وارد دروازه دوناروما شد. میلان در دقیقه 27 بازی روی اشتباه حریف به گل رسید تا امید هایش برای بازگشت به بازی زنده شود.

در نیمه دوم و در دقیقه 65، میلان این فرصت را داشت تا توسط زلاتان ابراهیموویچ و از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما این فرصت توسط ایبرا از دست رفت و او پنالتی را از دست داد. اما گل دوم میلان در دقیقه 93 بازی توسط خود زلاتان به ثمر رسید تا او اشتباه خود را روی ضربه پنالتی جبران کرده و باعث فرار تیمش از شکست شود.

1470