های وب کارگزار پرسپولیس می‌شود؟

های وب کارگزار پرسپولیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کارگزار آبی ها فصل آینده کارگزار باشگاه پرسپولیس خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالیکه این روزها اصلی ترین چالش باشگاه پرسپولیس و مدیران این باشگاه برگزاری مزایده جهت انتخاب کارگزار و حل مشکلات مالی متعدد قرمزها است برخی خبرها حاکی از آن است که شرکت های وب کارگزار فصل گذشته باشگاه استقلال یکی از شرکت هایی است که قصد دارد در مزایده این باشگاه به صورت رسمی شرکت کند و پیشنهاد مالی خود را برای در اختیار گرفتن فضای تبلیغاتی و درآمدزایی به باشگاه پرسپولیس ارائه دهد.

های وب فصل گذشته کارگزار باشگاه استقلال بود و در مقطعی گفته می شد که به دلیل ارتباطی که میری مدیر این شرکت با صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل فعالیت مشترک در حوزه فناوری اطلاعات داشت مبلغ 8 میلیارد تومان هم به این باشگاه کمک مالی انجام داده است که آن زمان این کمک باعث شد تا استقلالی ها حسابی علیه های وب شوند.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد شرکت هایی که قصد دارند در مزایده کارگزار این باشگاه شرکت کنند طی 10 روز فرصت دارند از طریق سامانه ای که اعلام شده با دریافت اسناد و طی تشریفات قانونی پیشنهاد خود را برای یک فصل ارائه دهند. یکی از دلایلی که باعث شده بود مزایده این باشگاه با تاخیر انجام شود قیمت گذاری برند پرسپولیس بود که گویا این مشکل حل شده تا انتخاب کارگزار یک باشگاه دولتی برای اولین بار از طریق مزایده قانونی برگزار شود. باید دید در نهایت چه شرکتی با چه رقمی کارگزار باشگاه پرسپولیس خواهد شد. 

7655