مورد ویژه کارگزار پرسپولیس

مورد ویژه کارگزار پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید کارگزار این باشگاه جدول پرداخت ندارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و بالاخره توانست با شرکت ایده پویان ماژ به توافق برسد تا قرارداد سه ساله امضا شود.

قرارداد سه ساله شرکت ایده پویان ماژ و باشگاه پرسپولیس در سال اول رقم ۳۳۰ میلیارد برای تبلیغات محیطی، فضای مجازی و روی پیراهن است و در صورتی برای سالهای آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند. یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.

اما یکی از ضعف‌های قراردادی که مابین شرکت ایده پویان ماژ و باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده این است که این قرارداد جدول پرداختی ندارد. سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گویی با تایید این موضوع اعلام کرد: "ممکن است ۳۳۰ میلیارد را شرکت ایده پویان ماژ در یک ماه پرداخت کند و یا اینکه در چند قسط آن را به حساب پرسپولیس واریز کند، بهترین کار این است که آقای درویش هر چه زودتر با کارگزار جلسه‌ای را به صورت حضوری برگزار کنند و اگر نیاز به کمک بنده نیز بود در خدمت ایشان خواهم بود."

بر اساس شنیده‌ها رضا درویش در یک هفته گذشته تنها یک تماس تلفنی چند دقیقه ای با کارگزار داشته و آن هم مربوط به تماس نماینده کارگزار با مدیرعامل جدید پرسپولیس برای تبریک پست او بوده است.

یکی دیگر از مشکلات در قرارداد پرسپولیس و کارگزار عدم دریافت ضمانت‌نامه مالی است و در حالی که صدری تعهد داده بود که این ضمانت‌نامه را از شرکت ایده پویان ماژ دریافت کند اما این شرکت تنها برای تبلیغات محیطی این ضمانت‌نامه را در اختیار سازمان لیگ گذاشته و به باشگاه پرسپولیس تاکنون ضمانتی ارائه نکرده است.

7655