چرا تیراژه فیلم کارگزار پرسپولیس نشد؟

چرا تیراژه فیلم کارگزار پرسپولیس نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا باشگاه پرسپولیس از کارگزارش رونمایی نکرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این گفته می‌شد شرکت تیراژه فیلم قرار است به عنوان کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم معرفی شود اما مجید صدری پس از بررسی مفاد قرارداد از انتخاب این شرکت به عنوان کارگزار منصرف شد تا سراغ گزینه دیگری برود.

اخبار رسیده به خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که اختلاف بر سر چند بند در این قرارداد و ترس از ورود نهادهای نظارتی به آن، مانع توافق طرفین شده است شده است. گویا مفاد قرارداد کاملا یکطرفه و بیشتر به سود کارگزار بوده تا باشگاه پرسپولیس تصمیم به انتخاب شرکت دیگری برای کارگزار این باشگاه گرفته است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این و در دوره حضور جعفر سمیعی سعی کرد شرایطی فراهم کند تا کارگزار این فصل از طریق مزایده انتخاب شود اما مزایده مربوطه - که پس از رفتن سمیعی و سرپرستی صدری برگزار شد -  نتیجه‌ای نداشت تا باشگاه پرسپولیس تصمیم به ترک تشریفات گرفته تا در مذاکره با شرکت‌های خواهان همکاری با این باشگاه، بتواند به نتیجه برسند.

باید منتظر ماند و دید آیا تکلیف اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارگزار این باشگاه پس از برگزاری دربی پایتخت از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک اصلی این باشگاه مشخص خواهد شد یا نه.

7655