انتخاب کارگزار جدید پرسپولیس در گروِ اقاله قرارداد با آتیه داده پرداز

انتخاب کارگزار جدید پرسپولیس در گروِ اقاله قرارداد با آتیه داده پرداز

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس برای انتخاب کارگزار جدیدش باید قرارداد با آتیه داده پرداز را اقاله کند.

به گزارش فوتبالی، بحث انتخاب کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس هنوز ادامه دارد و این باشگاه نتوانسته تاکنون با کارگزار جدیدی قراردادش را به امضا برساند. طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، این تاخیر در انتخاب کارگزار جدید به قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز برمیگردد چرا که باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با کارگزار جدید باید قراردادش با آتیه داده پرداز را اقاله کند. 

ظاهرا قرارداد آتیه داده پرداز با پرسپولیس سه ساله بوده که اکنون یک سال آن گذشته که مابه التفاوت این مدت مبلغی حدود ۵ میلیارد تومان است و باشگاه پرسپولیس از آتیه خواهان پرداخت این مبلغ شده است چرا که این باشگاه به دلیل انجام فعالیت های ورزشی، معافیت مالیاتی دارد اما در مقابل شرکت آتیه داده پرداز نیز از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که مدارک و مستنداتی را ارائه بدهد که نشان دهد باید این شرکت ۵ میلیارد را بپردازد. 

این کشمکش بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز باعث شده که باشگاه پرسپولیس فعلا نتواند با کارگزار جدیدی همکاری کند و در صورت عقد قرارداد با کارگزار جدید، باشگاه پرسپولیس موظف است ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد جدید را به آتیه پرداخت کند. در این بین ظاهرا برخی از مدیران شرکت آتیه داده پرداز نیز تغییر کرده اند که این موضوع هم حل مشکلات طرفین را به تاخیر انداخته است.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره تکلیف پرسپولیس با کارگزار سابقش چه خواهد شد و آیا می تواند با کارگزار جدیدی قرارداد امضا کند یا نه.

پی‌نوشت: اقاله، یکی از موارد انحلال قرارداد است و مبنای ایجاد آن این است که در صورت پشیمانی دو طرف قرارداد، امکان بر هم زدن آن وجود داشته باشد.

۷۶۵۵