شکوری: مقصر شکایت هندی‌ها، کارگزار پرسپولیس است

شکوری: مقصر شکایت هندی‌ها، کارگزار پرسپولیس است

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که شرکت آتیه داده پرداز باید تبعات ناشی از شکایت هندی‌ها از این باشگاه را بپذیرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس در حال برگزاری است ابراهیم شکوری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره شکایت هندی‌ها از این باشگاه به خاطر پست اینستاگرامی جنجالی، به این نکته اشاره کرد که کارگزار این باشگاه باید مسئولیت این شکایت را قبول کند چرا که تمامی فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی این باشگاه در اختیار کارگزار باشگاه است.

این بخش از صحبت های شکوری نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی اختیاری نداشته و کلیه فعالیتهای تولید محتوا در فضای مجازی این باشگاه بر عهده بخش رسانه‌ای است که تحت قرارداد کارگزار بوده و سیاست های آتیه پرداز را دنبال می کند.

خبر شکایت رسمی فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به خاطر پست اینستاگرامی که در صفحه «رسمی» این باشگاه منتشر شد، حسابی سر و صدا کرد و تلاشهای باشگاه پرسپولیس برای آنکه هندی‌ها قید شکایت از این باشگاه را بزنند، به نتیجه نرسید. البته با توجه به عصبانیت هندی ها به نظر می رسد که کلا اگر هم تلاشی شده به نتیجه نرسیده است. 

به جز شکوری، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس هم درباره شکایت هندی‌ها از این باشگاه توضیح داد و اعلام کرد که پرسپولیسی‌ها خیلی زود دست به کار شدند و یک متن  برای عذرخواهی از کشور میزبان منتشر کردند اما کار از کار گذشته بود و هندی‌ها در پیگیری شکایتشان مصر به نظر می‌رسیدند.

حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه با تایید صحبت های ابراهیم شکوری گفت باشگاه پرسپولیس و کارمندان بخش رسانه ای آن در این رابطه مقصر نیستند و افرادی که مسئول اینستاگرام پرسپولیس هستند باید پاسخگو باشند. البته به نظر می رسد که جرایم سنگین نقدی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

7655