واکنش اسطوره منچستریونایتد به مقایسه رونالدو با کانتونا

واکنش اسطوره منچستریونایتد به مقایسه رونالدو با کانتونا

پایگاه خبری فوتبالی - پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو فوق ستاره سی و شش ساله سطح بالاتری نسبت به اریک کانتونا افسانه‌ای دارد و حتی خود کانتونا نیز باید این مسئله را قبول کند. 

به گزارش فوتبالی، در سال 1992، اریک کانتونا طی یک انتقال تاریخی، از لیدز یونایتد به منچستریونایتد ملحق شد و توانست زیر نظر سر الکس فرگوسن به موفقیت‌های زیادی با لباس این باشگاه برسد و خودش را به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ شیاطین سرخ مطرح کند. در آن سو کریستیانو رونالدو در سال 2003 با مبلغ 12 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و توانست طی شش فصل حضورش در این باشگاه، قهرمان لیگ برتر، قهرمان چمپیونز لیگ و همچنین برنده جایزه توپ طلا شود. 

به نقل از سایت گل، پل اسکولز که سابقه بازی با هر دو بازیکن را دارد در گفت و گویی با وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس گفت: "بازی اریک شبیه کریستیانو بود، اما رونالدو در یک سطح دیگر قرار دارد. اریک تمرین می‌کرد، اما زیاد در باشگاه بدنسازی حضور نداشت. کریستیانو هم بعد و هم قبل تمرین، کارهای انفرادی مخصوص خودش را دارد و می‌خواست از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی‌اش اطمینان حاصل نماید. هیچ بازیکنی همانند کریستیانو حرفه‌ای نیست."

4416