برنامه مونیخی‌ها برای تمدید قراردادها/ گنابری در اولویت

برنامه مونیخی‌ها برای تمدید قراردادها/ گنابری در اولویت

پایگاه خبری فوتبالی - مديران بایرن مونیخ موضوع تمدید قرارداد چند بازیکن این تیم را در دستور کار خود قرار داده و زمان بندی این برنامه را نیز بر اساس اولویت ها تنظیم کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، پس از تمدید قرارداد دو بازیکن اصلی، سران بایرن مونیخ به دنبال انجام مذاکرات با سرژ گنابری هستند.

لئون گورتسکا در یکی از بازیکنان اصلی تیم در روزهای گذشته بود که قراردادش را تا سال 2026 با بایرنی ها تمدید کرد. پیش از او نیز یاشوا کیمیش مدت زمان حضورش در بایرن مونیخ را تا سال 2025 افزایش داد.

پس از مذاکرات موفق با دو هافبک تیم، حال سران مونیخی ها به دنبال تمدید قرارداد سرژ گنابری پیش از تابستان آینده هستند. وینگر آلمانی بایرن مونیخ دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و به نظر می رسد تمدید این زمان، در حال حاضر اولویت اصلی باشگاه باشد.

قرارداد نیکلاس زوله نیز در تابستان سال بعد به پایان می رسد و این بازیکن می تواند از زمستان با باشگاه های خواهان خود مذاکره کند. با وجود اعتقاد یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید تیم به زوله و حضور این بازیکن در ترکیب اصلی، سران تیم همچنان روی موضع قبلی خود باقی مانده اند. مذاکرات با زوله متوقف شده و قرار است در ماه ژانویه و با بررسی شرایط و عملکرد این بازیکن، در مورد تمدید قرارداد یا قطع همکاری با او تصمیم گیری شود.

9404