تمدید قرارداد ستاره ملی‌پوش در دستور کار مونیخی‌ها

تمدید قرارداد ستاره ملی‌پوش در دستور کار مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارش های منتشر شده در نشریه های ورزشی آلمانی خصوصا رسانه های نزدیک به باشگاه بایرن‌ مونیخ، مديران باواریایی ها پروژه تمدید قرارداد یکی دیگر از ستاره های مونیخی ها را آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسانه Az آلمان، بعد از تمدید قرارداد جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا، دو ستاره خط میانی باواریایی ها، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ این مرتبه به تمدید قرارداد سرژ گنبری، یکی دیگر از ستارگان خوش نقش این تیم و بازیکن ملی پوش ژرمن ها نزدیک شده است. به مطابق با اطلاعات منتشر شده در این گزارش، باواریایی ها در صحبت های خود برای تمدید قرارداد با سرژ گنبری به معضل خاص و مشکل بزرگی بر نخورده اند و خبر انجام این امضا و نهایی شدن عملیات تمدید قرارداد این ستاره باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نیز به زودی و طی روزهای آینده در روزنامه ها و رسانه های این کشور اروپایی منتشر و رسما اعلام خواهد شد. خبر تمدید قرارداد جاشوا کیمیش تاثیر زیادی در تصمیم لئون گورتسکا و سرژ گنبری برای تمدید قراردادهای خود با باشگاه بایرن مونیخ داشته است و آن ها را برای کار تحت هدایت یولیان ناگلزمان جوان و با انگیزه، تشویق و ترغیب نموده است.

در همین راستا و بنا به همین دلایل، انتظار علاقمندان باواریایی ها و کارشناسان رسانه ها در آلمان و حتی خود مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیز این است که این موارد، تنها آغاز کار بوده باشد و مونیخی ها بتوانند با تمام نفرات و بازیکنان فعلی تیم خود که مد نظر سرمربی تیم هستند و ناگلزمان خواستار ماندن آن ها برای مدت طولانی در تیمش می باشد، جهت امضای قرارداد جدید و حفظ این دسته از افراد تیم آلمانی، در آینده نزدیک به توافق قطعی و نهایی برسند.

9404