انتقاد تند فان باستن از ورنر در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی

انتقاد تند فان باستن از ورنر در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو فان باستن از نمایش تیمو ورنر اصلا رضایت ندارد و در سخنانی، از مهاجم آلمانی چلسی انتقاد می کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، تیم‌ های ملی آلمان و ایسلند در جریان رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفته بودند و در نهایت ژرمن‌ ها با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیده بودند. تیمو ورنر در این بازی یک گل به ثمر رسانده بود اما موقعیت‌ های بسیار زیادی را از دست داده بود.

طبق این گزارش، مارکو فان باستن در یک برنامه رادیویی (حین بازی آلمان و ایسلند) از این مهاجم آلمانی انتقاد کرده است:

"تماشای بازی ورنر شما را ناراحت می‌ کند. او هیچ اعتماد به نفسی ندارد. می‌ بینید که او در موقعیتی صحیح قرار می‌ گیرد اما باید در تمام‌ کردن آرامش بیشتری داشته باشد. ورنر برای سطح اول دنیا کیفیت لازم را ندارد و به اندازه کافی خوب نیست."

در جریان بازی ایسلند و آلمان، گزارشگر بازی به فان باستن می گوید که او ۱۸ برابر بهتر از ورنر بازی می‌ کرده است. فان باستن این موضوع را تایید می‌ کند:

"بله درست است. من حداقل ۱۸ بار بهتر از او بودم. می‌توان گفت که این حداقل قضیه است."

تیمو ورنر در سال ۲۰۲۰ با مبلغ ۵۰ میلیون یورو از لایزپیش به چلسی رفت و در حال حاضر نیمکت‌ نشین لوکاکو شده است. او در لایپزیش عملکرد بسیار خوبی داشت و آمار خوبی ثبت کرد اما در چلسی با مشکل مواجه شده است.

9404