دستمزد نجومی تیمو ورنر در چلسی؛ سالی 15.5 میلیون یورو

دستمزد نجومی تیمو ورنر در چلسی؛ سالی 15.5 میلیون یورو

خبرگزاری فوتبالی - چلسی جذب تیمو ورنر از لایپزیش را نهایی کرده است. تیم لندنی برای خرید این بازیکن رقم فسخ 53 میلیون یورویی را به لایپزیش می پردازد. اما حالا مشخص شده که ورنر دستمزدی نجومی دریافت می کند. او برای هر کدام از پنج فصل قراردادش 15.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و به پردرآمدترین بازیکن تیم بالاتر از کانته و کپا با دستمزد سالانه 8.7 میلیون یورو تبدیل می شود.

به گزارش فوتبالی، ورنر به عنوان پاداش پیوستن به چلسی نیز مبلغ یازده میلیون یورو به صورت سالانه دریافت خواهد کرد. لایپزیش که توسط شرکت ردبول حمایت می شود، بدین ترتیب از فروش بازیکنی که در سال 2016 برای خریدنش از اشتوتگارت 14 میلیون یورو هزینه کرده سود قابل توجهی خواهد داشت. البته آنها باید مبلغ 8.2 میلیون یورو اضافی به عنوان حق رشد و به عنوان بخشی از انتقال وی به اشتوتگارت بپردازند.

چلسی برای فصل بعد برنامه ریزی ویژه ای داشته است. آنها امید زیادی به کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا دارند که به نظر می رسد با حضور ستارگان جدیدی همچون زیاش و ورنر می توانند با هدایت لمپارد تیم خوبی را تشکیل دهند و دوباره به روزهای خوب خود به خصوص در سطح اول فوتبال اروپا برگردند.