تیمو ورنر: لمپارد، نکته‌ی اصلی در پیوستنم به چلسی بود

تیمو ورنر: لمپارد، نکته‌ی اصلی در پیوستنم به چلسی بود

خبرگزاری فوتبالی - تیمو ورنر، مهاجم تازه وارد چلسی، لمپارد را به عنوان عامل اصلی تصمیمش برای پیوستن به آبی های لندن معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی،  این مهاجم 23 ساله‌ی آلمانی با رقم 47.5 میلیون پوند از لایپزیگ به چلسی پیوست و قرارداد 5 ساله‌ای را در استمفورد بریج امضا کرد. او به تازگی تمریناتش را با باشگاه جدیدش شروع کرده است. به نظر می رسید که ورنر گزینه هایی مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول را هم داشت اما چلسی را انتخاب کرد. ورنر در توضیح اینكه چرا آبی های لندن را برگزیده، به وب سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" لمپارد نکته اصلی بود. ما در مورد چیزهایی مانند سیستم بازی، روشی که قرار است بازی کنم و اینکه چه سیستمی برای من مناسب است، صحبت کردیم. او مربی خیلی خوبی است و نه تنها به من گفت که چه چیزی از من می خواهد بلکه به من گفت که می‌خواهد مانند یک دوست به من کمک کند. او اکنون مرا کمی بهتر می شناسد و رابطه‌ی بین ما بسیار مناسب است و خوشحالم که اینجا هستم."

تیمو ورنر درمورد جدایی از لایپزیگ و پیوستن به چلسی گفت:" این برای من یک رویا بود که به حقیقت پیوست، زیرا چلسی یک باشگاه بسیار بزرگ است. من از زمان قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ بازیکنانی مثل دیدیه دروگبا، سرمربی جدیدم فرانک لمپارد و پیتر چک را می شناسم. این مانند یک رؤیای کوچک برای من است اما می خواهم قهرمان شوم، می خواهم بخشی از یک دوره جدید در اینجا باشم، بنابراین سعی خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشم."

مهاجم آلمانی درمورد سبک فوتبال در لیگ برتر انگلیس گفت:" سبک لیگ برتر بسیار سریع است و این تخصص من است، من واقعاً سریع هستم، بنابراین فکر می کنم بازی کردن در اینجا برای من کاملاً مناسب باشد. این تجربه‌ی بازی در لیگِ کشورِ دیگری است بنابراین می توانم خودم را بهتر کنم و سطحم را ارتقا دهم، این دلایلی است که من به لیگ برتر و چلسی آمدم."

1470