فرانک لمپارد از اورتون اخراج شد

فرانک لمپارد از اورتون اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فرانک لمپارد در دوران مربیگری خود نمی تواند به اندازه دوران بازیگری اش عملکرد خوبی داشته باشد و تبدیل به یک مربی موفق شود چرا که او بار دیگر طعم اخراج شدن را به عنوان یک سرمربی چشید.

به گزارش فوتبالی، لمپارد که به عنوان سرمربی چلسی هم توفیقی نداشت و از آن تیم هم کنار گذاشته شد و جای خود را به توخل داد ( که البته توخل هم بعد ها اخراج شد اما سرمربی آلمانی همان تیمی که دست لمپارد بود را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد ) اکنون از هدایت تیم اورتون هم کنار گذاشته شده است. فرانک لمپارد با اورتون یک فصل بسیار بد را تجربه کرد. آن ها در حال حاضر با تنها 15 امتیاز پس از 20 بازی، در رده نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و اگر شرایط را نتوانند بهبود ببخشند، به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.

اورتون با لمپارد از 9 بازی اخیر خود در هشت بازی شکست خورده است و در فصل جاری لیگ برتر فقط دو پیروزی داشته است. به این ترتیب فرانک لمپارد دومین تجربه ناموفق سرمربیگری خود را نیز به پایان رساند و پس از چلسی، از اورتون نیز اخراج شد و باید دید که آینده او در دنیای مربیگری به چه شکل رقم خواهد خورد و تیم دیگری به سراغ او می آید یا خیر.

1470