سولشر: هیچ وقت قرار نبود رونالدو به منچسترسیتی برود

سولشر: هیچ وقت قرار نبود رونالدو به منچسترسیتی برود

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تمامی احتمالات پیوستن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی را به منچسترسیتی رد کرد و گفت هیچ وقت قرار نبود چنین اتفاقی رخ دهد. 

به گزارش فوتبالی، در زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اخبار زیادی درباره آینده کریستیانو رونالدو به گوش می‌رسید. در ابتدا پاول ندود و دیگر مدیران بیانکونری خبر از ماندن مهاجم سی و شش ساله سابق رئال مادرید دادند اما در چند روز پایانی پنجره و پس از نیمکت نشین شدنش توسط ماسیمیلیانو آلگری، شایعاتی در مورد پیوستن برنده پنج توپ طلا به منچسترسیتی شنیده شد، اما در نهایت، منچستریونایتد رونالدو را با 20 میلیون پوند هایجک و خریداری کرد تا رونالدو پس از دوازده سال به الدترافورد بازگردد. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه شیاطین سرخ از چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل یونایتد خواهند رفت و رونالدو شانس بالایی برای حضور در میدان خواهد داشت. حالا سولشر درباره نزدیک بودن رفتن رونالدو به سیتی گفت: "ترسناک بود. به نظرم خیلی ترسناک بود. فکر نمی‌کنم اصلا احتمال وقوع چنین اتفاقی وجود داشت. دیدن رونالدو در لباس رقیب منچستریونایتد کاملا دور از ذهن است."

سیتی پس از ناکامی در خریدن هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام، به دنبال جذب کریستیانو رونالدو بود، اما در جذب این وینگر سی و شش ساله نیز ناکام ماند. 

4416