هواداری که از ساعت 6 صبح منتظر عکس با رونالدو بود اما به آرزویش نرسید

هواداری که از ساعت 6 صبح منتظر عکس با رونالدو بود اما به آرزویش نرسید

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار دوآتشه منچستریونایتد ساعات زیادی در بیرون زمین تمرین کارینگتون منتظر بود تا بتواند با کریستیانو رونالدو شماره هفت جدید تیمش عکس بگیرد اما شرایط مطابق نقشه برایش پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، علی مسعود خودش را از بلکبرن از ساعت 6 صبح خودش را با تاکسی به زمین تمرین منچستریونایتد رساند و ساعات زیادی در بیرون زمین تمرین منتظر رونالدو بود تا با او عکس بگیرد.

علی مسعود تی شرتی را به تن کرده بود که سلفی هایش با خانواده رونالدو بر روی آن نقش بسته بود. علی انگیزه زیادی برای ملاقات با اسطوره اش داشت و به خبرنگاران گفت:" می خواهم رونالدو را ببینم. می خواهم با او سلفی بگیرم. آدم فوق العاده ایست و فکر می کنم امسال در لیگ انگلیس بدرخشد. قطعا با او عکس خواهم گرفت."

البته علی مسعود به آرزویش نرسید چرا که رونالدو با خودروی لامبورگنی گرانقیمتش در روز چهارشنبه وارد زمین تمرین منچستریونایتد شد و صرفا به دست تکان دادن برای هواداران اکتفا کرد. 

رونالدو احتمالا شنبه مقابل نیوکاسل اولین بازی خود را در دوره دومش در منچستریونایتد داشته باشد. ستاره 36  ساله پس از درخشش در تیم ملی پرتغال به منچستر سفر کرد و مدتی قرنطینه را پشت سر گذاشت و در نهایت به تمرین شیاطین سرخ ملحق شد.

4125