عکس؛ اولین دیدار رونالدو با سرمربی منچستریونایتد

عکس؛ اولین دیدار رونالدو با سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و بدین ترتیب یکی از بمب های نقل و انتقالاتی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو اکنون اولین دیدار خود با سرمربی منچستر یونایتد یعنی اوله گونار سولسشر را انجام داده است و همچنین با برخی از بازیکنان شیاطین سرخ دیداری داشته است و اولین جلسه تمرینی خود را بدین ترتیب به طوری مختصر در کمپ کارینگتون که متعلق به باشگاه منچستر یونایتد است، انجام داده است.

باشگاه منچستر یونایتد در شبکه های اجتماعی خود تصاویر دیدار رونالدو با سولشر را به اشتراک گذاشته است و کریستیانو رونالدو هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این تصاویر را در بخش استوری های خود بازنشر کرده است تا این دیدار با سولسشر را به هواداران خود نشان دهد.

کریستیانو رونالدو در دوره اول حضور خود در منچستر یونایتد، از سال 2003 تا 2009 شاگرد سر الکس فرگوسن بوده است اما در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد که از این فصل آغاز می شود با اوله گونار سولسشر کار خواهد کرد.

به نظر می رسد که اولین بازی رونالدو در منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل خواهد بود و ممکن است که رونالدو در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کند.

1470