حمایت مدافع سابق بایرن مونیخ از حرکت ستاره رئال مادرید

حمایت مدافع سابق بایرن مونیخ از حرکت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم بواتنگ مدافع آلمانی سابق بایرن مونیخ به دفاع از داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید پرداخت و از مردم درخواست کرد تا ایرادهای الکی و بی نتیجه‌ نگیرند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این فصل، داوید آلابا به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق شد. او پس از آمدن به سانتیاگو برنابئو، لوگو باشگاه رئال مادرید را بوسید و همین حرکت باعث اعتراض هواداران و رئیس باشگاه بایرن مونیخ شد. هربرت هاینر رئیس باشگاه باواریایی‌ها اذعان کرد که توقع انجام چنین کاری از سوی الابا را نداشته و معتقد است که پس از سیزده سال بازی در بایرن و کسب 10 بوندسلیگا و 2 قهرمانی، می‌توانست این کار را انجام ندهد. 

به نقل از سایت گل، بواتنگ در گفت و گو با اشپورت وان گفت: "همه می‌دانند که بایرن مونیخ چه اخمیتی برای داوید الابا دارد. کاری او کرد می‌تواند به خاطر جو موجود در آن لحظه و یا شاید یک عکاس از او چنین درخواستی کرده است. صد در صد مطمئنم که او از روی عمد چنین کاری انجام نداد، پس بهتر است دیگر ایرادات بیهوده نگیرید." 

آلابا تنها خروجی بایرن مونیخ در این فصل نبود و ژروم بواتنگ پس از چند سال پر از موفقیت و جام در آلیانز آرنا، تصمیم به خروج از این باشگاه گرفت و به لیون فرانسه پیوست.

4416