معرفی بازیکنان برتر ماه آگوست کهکشانی‌ها و شیاطین سرخ

معرفی بازیکنان برتر ماه آگوست کهکشانی‌ها و شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور و میسون گرینوود به عنوان بهترین بازیکنان ماه آگوست تیم های رئال‌ مادرید اسپانیا و منچستر یونایتد انگلیس انتخاب شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و انگلیسی منچستر یونایتد، بازیکنان برتر ماه آگوست تیم خود را انتخاب و معرفی کردند. بر اساس گزارش رسمی رسانه های این دو کشور، وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید در سه دیدار نخست کهکشانی‌ ها سه بار موفق به گلزنی شد و در دیدار مقابل لوانته با دبلی که انجام داد، مانع شکست رئالی های مادریدی شد تا به این ترتیب بالاتر از کریم بنزما، داوید آلابا، ناچو فرناندز و دنی کارواخال به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید انتخاب شود.

همچنین میسون گرینوود نیز به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست منچستر یونایتد انتخاب شد. مهاجم نوزده ساله انگلیسی در سه دیدار نخست شیاطین سرخ سه بار موفق به گلزنی شد. در دیدار مقابل ولورهمپتون با تک گلی که به ثمر رساند، سه امتیاز حساس خارج از خانه را به منچستر یونایتد هدیه کرد. او همچنین در هفته دوم لیگ برتر با گلزنی مقابل ساوتهمپتون مانع از شکست شیاطین سرخ شد. به این ترتیب میسون گرینوود بالاتر از پل پوگبا و برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست شیاطین سرخ انتخاب شد.

هر دو تیم رئال مادرید در لالیگای اسپانیا و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلستان از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت ها به شمار می روند که توانسته اند فصل جدید مسابقات را با موفقیت های نسبی آغاز کنند و به باقی مانده رقابت ها هم امیدوارانه نگاه می کنند تا در انتهای فصل بتوانند جام های قهرمانی لیگ اسپانیا و انگلیس را به هواداران تیم های خود اهدا کنند.

9404