اهداف جدید لیورپول از دید هافبک اسپانیایی این تیم

اهداف جدید لیورپول از دید هافبک اسپانیایی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک اسپانیایی لیورپول معتقد است هدف اصلی تیمش در فصل جدید، موفقیت در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سایر رقابت هاست و استثنایی هم وجود ندارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول انگلیس در گفت و گویی که با رسانه های جزیره داشت، به بیان خلاصه ای از وضعیت خود در سال دوم حضورش در فوتبال انگستان پرداخت. بخش هایی از مهم ترین صحبت های تیاگو در این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

"احساسی که الان دارم مشابه احساسی است که در تیم‌ های قبلیم داشته ام. یعنی با تمام توان باید بازی کنم و به این معنی است که تمام جام‌ ها و رقابت‌ ها برای ما مهم هستند."

"موفقیت در لیگ برتر‌، لیگ قهرمانان و سایر رقابت‌ ها هدف ماست. هیچ تفاوتی بین امسال، پارسال و سال قبل‌ تر از آن نمی‌ بینم چون همه ما تشنه موفقیت هستیم."

"یک سال فرصت داشتم بازی کردن در لیگ برتر را تجربه کنم. در ابتدا این چالش برای من سخت بود اما رفته رفته با آن سازگار شدم و اکنون مشتاقانه منتظر بازی کردن در این فصل هستم."

"تا جایی که بتوانم، در خدمت تیم هستم و توانایی‌ های خود را به تیم اضافه خواهم کرد. وقتی که با تیم هماهنگ شوید، آن وقت است که شما می‌ توانید بالاترین سطح بازی خود را به نمایش بگذارید."

9404