اصرار ستاره لیورپول به خروج از آنفیلد

اصرار ستاره لیورپول به خروج از آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی مشتاق است که هر چه زودتر از لیورپول جدا شد و به ترابزون اسپور ترکیه بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو از اینکه دیگر در ترکیب یورگن کلوپ قرار نمی گیرد، بسیار ناراحت است. او که فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب لیورپول داشت، در این فصل پشت الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای قرار گرفته و اصلاً به او بازی نمی رسد و حالا رسانه اسپانیایی آ اس ادعا می کند که تیاگو خیلی دوست دارد که پیش از تمام شدن پنجره نقل و انتقالاتی در ترکیه، کارهای انتقالش به ترابزون اسپور را انجام دهد. 

البته قرمزهای مرسی ساید هیچ علاقه ای به فروش تیاگو ندارند و یورگن کلوپ معتقد است که او یک مهره ارزشمند برای ترکیبش به شمار می رود. اگرچه او انتخاب اول کلوپ نیست، اما توانایی های خاصی دارد که باعث متمایز شدن او از دیگر بازیکنان لیورپول می شود.

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک خانه تکانی اساسی در خط هافبکش انجام داد. آن ها در ابتدا اجازه خروج جیمز میلنر، نبی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و جوردن هندرسون را صادر کردند و سپس به دنبال جذب الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای رفتند و برای پست هافبک دفاعی نیز، واتارو اندرو و رایان گراونبرخ را خریدند.

4416