انتظار اشمایکل از سولشر در واکنش به بازگشت رونالدو

انتظار اشمایکل از سولشر در واکنش به بازگشت رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان سابق منچستر یونایتد از اوله گونر سولشر خواسته تا تیمش را بر محور بازیکن اسطوره ای تازه بازگشته به اولدترافورد بسازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از بی بی سی اسپورتس، منچستر یونایتد روز جمعه تأیید کردند که با یوونتوس برای جذب مجدد کریستیانو رونالدوی ۳۶ ساله به توافق رسیده اند که انتظار می رود پس از وقفه بازی های ملی با هم تیمی های جدید خود همراه شود.

کریستیانو رونالدو به لیست بازیکن های هجومی که در اختیار سولشر است اضافه می شود. بازیکنانی همانند ادینسون کاوانی، جیدون سانچو، مارکوس رشفورد، میسون گرینوود، آنتونی مارسیال، دانیل جیمز و جسی لینگارد.

پیتر اشمایکل، دروازه بان سابق شیاطین سرخ معتقد است که رونالدو باید نقطه اصلی هر تیمی باشد که سولشر انتخاب می کند، حتی در سن ۳۶ سالگی. مرد دانمارکی در این زمینه به خبرنگار بی بی سی گفت:

"شما او را چندی پیش دیدید، او هنوز همچون رعد و برق سریع است. برای من، او حتی در ۳۶ سالگی آن قدر خوب است که باید تیم را حول محور او بسازید و سعی نکنید او را در تیم فعلی جا دهید."

"به عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، زمانی که با برونو فرناندز قرارداد بستیم، بسیار بسیار خوشحال شدم. او بازیکنی فوق العاده و در سطح جهانی است، اما موضوع کریستیانو کاملا متفاوت است. این چیزی است که ما مدت زمان خیلی طولانی به آن امیدوار بودیم."

"باشگاه در بازار نقل و انتقالاتی وارد می شود و فقط بهترین بازیکنان جهان را به خدمت می گیرد. من فکر می کنم این بهترین پنجره نقل و انتقالات از زمانی است که سر الکس فرگوسن باشگاه را ترک کرد. اینجا، جایی است که ما با بازیکنان درجه یک قرارداد امضا می کنیم."

رونالدو ۱۲ سال پیش منچستر یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. او در طول شش سال حضور خود در اولدترافورد به شیاطین سرخ در کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸ کمک شایانی کرد.

9404