پیتر اشمایکل: دوست دارم سون را در منچستریونایتد ببینم

پیتر اشمایکل: دوست دارم سون را در منچستریونایتد ببینم

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، می گوید که علاقه زیادی دارد که هیونگ مین سون را در این تیم ببیند و باور دارد که او بازیکنی باورنکردنی است. 

به گزارش فوتبالی، احتمال کمی وجود دارد که تاتنهام اجازه انتقال بازیکن تیم ملی کره جنوبی را به تیم دیگری خصوصا به یک رقیب لیگ برتری ثابت کند. به هرحال سون یکی از بازیکنانی است که منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد. اوله گونار سولشر و تیمش شب گذشته موفق شدند با نتیجه 1 - 2 برابر تاتنهام به پیروزی برسند. پس از بازی دروازه بان اسطوره ای منچستریونایتد از عملکرد این بازیکن تمجید کرده و در گفتگو با آمازون پرایم اسپرت اظهار داشت: " من خیلی دوس دارم که او را در اولدترافورد ببینم. بله می دانم که بازیکنان زیادی را نمی توانیم از تاتنهام به خدمت بگیریم. او بازیکنی باورنکردنی است. واقعا درک این که او تا چه اندازه بازیکن خوبی است، کار سختی به نظر می رسد. "

با این حال سون شب گذشته نتوانست به تیمش کمک کند و مورینیو پس از 3 پیروزی متوالی بعد از قبول هدایت تاتنهام در برابر تیم سابق خود شکست را پذیرا شد تا اولین باخت خود با تیم جدیدش را تجربه کرده باشد. 

1070