مولر: قدردانی از دستاوردهای مولر لازم بود/ به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

مولر: قدردانی از دستاوردهای مولر لازم بود/ به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ در مصاحبه ای، درباره شرایط تیم خود، هم تیمی ها، وضعیت تمدید قراردادش با مونیخی ها و درگذشت دردناک گرد مولر اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، توماس مولر، هافبک تهاجمی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران رسانه ها و نشریات آلمانی انجام داد و در خصوص برخی موارد مرتبط با خودش، صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

در مورد آینده خود پس از سال ۲۰۲۳ و احتمال تمدید قرارداد با باواریایی ها:

"این سوالی است که در حال حاضر به آن فکر نمی کنم. همه چیز کاملا امکان پذیر است."

در مورد دایوت اوپامکانو:

"همان طور که در بازی ها می بینید، او در دوئل ها بسیار قدرتمند است. بسیار خشن است اما در عین حال آرام است. او یک خرید جدید با انگیزه برای ماست و در این فصل و سال های آینده مطمئنا نقش بسیار مهمی را برای ما ایفا خواهد کرد.

در مورد درگذشت گرد مولر:

"من توانستم تجربه های شخصی خود را با گرد مولر به اشتراک بگذارم. وقتی در مرحله آماتور بازی می کردم، او کمک مربی بود. اما نه تنها در سطح فوتبال، بلکه توانستم شخصا با او آشنا شوم. من فکر می کنم که میراث او در خارج از کشور معروف است. مخصوصا می توانم یک تجربه را به خاطر بسپارم که با تیم دوم در هند بودیم و همه چیز حول محور بمب افکن (لقب گرد مولر) می چرخید. دیدن این که شهرت او تا چه حد فراتر از مرزهای آلمان شناخته شده است، فوق العاده بود."

واکنش ها به خبر درگذشت گرد مولر از سوی باشگاه بایرن‌ مونیخ و تمامی تیم های بوندسلیگا:

"انجام قدردانی ها از دستاوردهای گرد مولر به عنوان یک شخصیت برجسته ملی، لازم و بسیار هیجان انگیز و خاص بود."

9404